Gata, am trecut din nou pe două roți. Când timpul o permite merg cât se poate de mult pe biclă. Mai reduc din amprenta ecologică, mai ard niște calorii – cu cât arzi mai multe calorii… cu atât îți permiți să ataci mai multe shaorme! 🙂 – e fun și îți și dă ocazia să te dai tânăr. :p
M-au întrebat mai mulți despre bicla mea, că e albă și simpatică și i-a făcut pe oameni curioși. Asta-i cloanța…
Eu colaborez cu cei de la PG Bikes România (UVsport.ro), niște băieți ușor demenți care s-au încumetat să aducă unele dintre cele mai scumpe bicle din lume la noi. Exemplarul meu este entry level, nu este cel mai cel, e o bicla normală asistată electric. Ei au multe modele mult mai scumpe. Muuult mai scumpe. 🙂
Ca idee, bicla PG Bikes cu care se dă Orlando Bloom e un full carbon care merge cu peste 100km/h și costă peste 100.000 de euro. Zic de asta din dreapta…
A mea e o biclă asistată electric și asta înseamnă doar faptul că am o autonomie mai mare fără să cad leșinat când ajung. Nu-mi asigură viteză mai mare ci doar autonomie.
Există opționale care să facă o bicla din asta să meargă și cu 48 de km la ora, iar una din alea vitezomane costă în jur de 6.000 de euro. Desigur, este discutabil dacă și cum se justifică pentru cineva care își dorește doar o biclă cu care să-și facă treaba.
Totuși, ca să ne fie clar și să nu ne inflamăm spre afirmații din alea populiste și inutile… PG Bikes sunt bicle cu public limitat, care nu sunt alese de către clienți neapărat pentru gradul de finisare, echipamentele de top cu care sunt dotate și alte justificări din zona legată de utilitate.
E ca la Ferrari… ai japoneze care merg cu aceeași viteză maximă, cu cai mai mulți și demaraje mai eficiente, dar care costa pe jumătate cât un Ferrari. De ce? E clar de ce…
În afară de bicla asta mai am vechiul Trek 5.300 pe care am pus slick-uri (care e supărat acum, nu l-am mai scos de vreo 2 ani) și pe care mă gândesc să-l dau.
Și ca să spun și cum mi-e PG-ul… merge incredibil de bine. Și de usor. E foarte stabilă și docilă, dar asta și din cauză că nu-i ușoară. Dacă interesează pe cineva o să fac un alt post și cu niște close-up-uri cu subansamblele, dotările, finisajele. Doar dacă-i cineva curios. Dacă nu… mai pun o poză acum și gata. Plus o întrebare.
Tu mergi pe biclă sau ți-i frică? Ori lene…?
[foto de la Alex Chelba]
Later edit: asta este cea pe care o aveam acum doi ani…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.