Beauty has a price!

Am avut aseara un material… fashion, o chestie sofisticata si speciala, ceva de vis, ma mir ca n-am vazut misto-uri pana acum pe bloguri…

In sfarsit, la montaj au pus ai mei o melodie tembela (Fashionista – Jimmy James), dar care are la un moment dat chestia asta cu “beauty has a price!“, mi se pare un mare misto la adresa fashion-victimelor all-arround the world (haideti, sus posetele Pralea si Lulis Vuliton, sa se vada pietroaiele Skchzvarowsky!).

Pasajul de care zic e fix la minutul 02:30:00

Eh, de unde sa stim noi cum e cu “factorul culeanu”… n-ai cu cine taica, n-ai cu cine!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • BeRealBeHonest
    • 08.12.2008

    Mi se pare interesant, cum unii (si aici ma includ chiar si pe mine) in discutii deja banale as putea spune, ajung sa zica “pe mine nu ma intereseaza hainele de firma, frumoase sa fie, de calitate, si sa-mi stea bine”. Evident ca nu pot sa-mi permit sa generalizez, insa mai nou sunt tot mai multi care sustin chestia asta. In dorinta de a parea naturali si fara fite arunca cu aceste vorbe care ulterior ajung sa fie demascate in discutii mai profunde. E in natura femeii sa se uite la vitrina cu jind in speranta k la un moment dat va strange banii pentru geanta aia de la magazinul ala “jmeker”de pe calea victoriei. Nu e nimic de condamnat in asta. Mi-am recunoscut ipocrizia intr-o discutie cu prietena mea cea mai buna cand i-am zis ca nici daca as avea toti banii din lume nu mi-as mai lua o haina sau o geanta de la armani, versace, prada etc. ptr k le vezi frecvent pe strada la persoane…mai cu lantul gros la gat ca sa zic asa. Atunci mi-am surprins fitele si am recunoscut spasita ca indiferent de circumstante si pentru mine firma conteaza…Brandurile ne lovesc cam de peste tot, kit k vb de “zara” care sa zicem k spre deosebire de alte firme din deja faimoasele mall-uri e ceva mai accesibil…sunt convinsa ca orice femeie dak ar avea fondurile necesare si subliniez asta ar renunta la Europa si IDM in favoarea unor “firme”. So…cei si cele care sustin k firma nu conteaza…cred k asta e o iluzie…

    răspunde-i
  • BoBo
    • 01.12.2008

    Foarte tare piesa! 🙂

    răspunde-i
  • Miranda
    • 30.09.2008

    Frumusetea chiar costa: bani (muuuulti), timp, rabdare, nervi. Nu este de la mama natura decat la 16 ani, dar atunci suntem mai toape, ne impopotonam si uratim incercand sa fim doamne. Ulterior, noi, femeile de cariera, devenim banale in uniformele de gen Dika sau Zara, iar dupa 30 de ani ne infundam la Cellu, la masaje si facem sport mai ceva ca la 12 ani. Da, costa. Iar daca nu investim in beauty, sa nu fim ipocriti, suntem taxate crunt, de sot, de societate, in profesie. Nu ma refer aici la diverse gagicute, ci la femeile urbane normale.

    răspunde-i
  • Irina
    • 29.09.2008

    E f tare melodia. E pe piata de ceva timp. Are ritm, iar mesajul e tare.

    răspunde-i
  • lady
    • 25.09.2008

    eu are geanta Herpes ,pardon Hermes dar o folesesc si ca palarie 😀

    răspunde-i
  • inca mai caut prin dulap dupa poseta LV si bolovanii cu nume in coada de maimuta… n-am gasit nimic, dar nu ma las!

    răspunde-i
  • Mihaela
    • 25.09.2008

    am crezut ca e un tip care canta.. doamne:)))

    răspunde-i
  • swaMp
    • 25.09.2008

    Ai cu cine, cel putin fetele alea de la turabo… mwarr…..

    răspunde-i
  • Andrei Monciu
    • 25.09.2008

    beauty is in the eye of the beholder, cred ca asta se potriveste de minune pt obsedatii de fashion

    răspunde-i
  • james crissilv
    • 25.09.2008

    Cui ii place….
    o zi minunata iti doresc

    răspunde-i
  • Loading...