Se presupune ca ai unul dintre cele mai bune produse de curatat / igienizat / coafat / parfumat / masat WC-ul. Cum il promovezi?
Varianta clasica: iei o actrita, de preferinta trecuta de prima tinerete, o femeie care sa inspire incredere si pe care s-o crezi cand iti spune ca ea chiar curata WC-ul.
Filmezi actrita in fata WC-ului, cu manusi galbene de menaj in maini, cu produsul asezat frumos la cadru langa ea.
Ea spune: De cand folosesc acest produs viata mea s-a schimbat! WC-ul meu e mai curat, mai sclipitor, mai alb, iar fundul meu este mult, dar mult mai parfumat!
In secunda aceea intra in cadru si vecina ei, o alta actrita, care zambeste larg si spune si ea, foarte convinsa: Da, fundul ei chiar miroase altfel.
Si gata, ai reclama. Faci buget si-i dai drumul pe sticla, o pozitionezi in slot imediat dupa Farmacia Inimiiiii, Catenaaaaaaaa… si ti-ai facut treaba. Teoretic.
Varianta non-conformista / total dementa / foarte misto: cum a fost promovat odorizantul Bref, printr-o idee originala, tupeista si spectaculoasa (pentru doamne only, atentie, contine masculi!), VEDETI AICI.
E tare sau nu? 🙂
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.