Asa trebuie sa arate un promo! The Voice, U.S.


Un proiect de succes este impins de la spate de succesul sau. Dar si de banii investiti in el…
In N.Y. era plin de din astea, atat de mult mi-au sarit in ochi incat pana la urma le-am facut o poza… (cea de mai sus – m-am jucat putin cu pluginurile din Picasa off-line photo manager, eram curios).

Dar ati vazut ce-au difuzat in pauza publicitara de la Superbowl? De-men-ti-al!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Anca B
    • 10.02.2012

    Duuuuuuude….awesome!

    răspunde-i
  • dor_in
    • 07.02.2012

    Da, americanii au imaginatie.Foarte bine facut si cu tenta umoristica. 🙂

    răspunde-i
  • Cioranitza
    • 07.02.2012

    Mult prea fain! 🙂 Multam, inca zambesc:D

    răspunde-i
  • loredana
    • 07.02.2012

    asta da reclama!!!

    răspunde-i
  • iperu
    • 07.02.2012

    Alta clasa de buget, dar si alta clasa de creatie si productie 😉

    răspunde-i
  • Denisa
    • 07.02.2012

    acu’ 5 minute de l-am zarit si eu pe iutub si i-am dat un „ike”.ma bucur ca tare ca il gasesc si aici.oricum…e foarte bun spotul,..as putea spune ca seamana cu un trailer de film (hollywood,evident) 🙂

    răspunde-i
  • Licurici
    • 07.02.2012

    just WOW 😀 Poate o sa vada si ai nostri cum sta treaba si se va schimba ceva in bine 😀 sunt optimista.

    răspunde-i
  • Marian Cirstea
    • 07.02.2012

    Noroc cu tine ca mai vedem din astae!

    răspunde-i
  • alzuu
    • 07.02.2012

    cabral, ti-am lasat un comentariu pe pagina ta, iti as link-ul si aici, poate ai timp sa dai un ochi http://www.facebook.com/events/373987835960408/

    • Cabral Ibacka
      • 07.02.2012

      M-am ocupat. 😉

      Data viitoare foloseste cu incredere formularul de contact.

    răspunde-i
  • Valy
    • 07.02.2012

    Foarte tare!

    răspunde-i
  • Loading...