Cu toate că unii au impresia că nu-l știu, îl tot văd prin oraș… RT-ul este BMW-ul de miliție.
Da, ăla destul de gras încât să-i spui microbuz, dar într-atât de agil încât să-i spui gazelă.
Modelul nou se lansează fix azi și arată cam așa:
Mă rog, sau așa:
Și varianta pe alb, cum îl știm de la Rutieră:
Frumușel?
Da, dacă-ți plac carenatele.
Nasul mi se pare foarte mișto:
Nu știu cum se mișcă, nu m-am dat cu el încă… dar dacă este chiar și cu 1% mai agil decât cel vechi… atunci se mișcă foarte bine.
Apropo de poza de mai sus… niciodată n-am înțeles pasagerii care își îndeasă casca în a ta, de zici că vor să preia comenzile, nu altceva!
Pictură de Roticelli – RT pe margine de lac:
RT-ul este motorul destul de mare încât să acoperi cu el distanțe lungi, dar destul de agil încât să te poți strecura cu el prin oraș fără emoții.
Mai mult, dacă-i dai jos cutiile laterale, ai șanse mari să mergi cu el prin oraș cu ritmul unui maxi-scuter. Ceea ce e admirabil pentru un motor de 1250cc.
Aici mai jos sunt eu, tocmai scosesem 2 milioane de euro de la bancomat:
Sigur, te întrebi dacă nu e prea mult 1250.
Eu zic că nu. Pentru că este echilibrat frumos, pentru că se turează rapid și pentru că ai rezerve de putere indiferent că ești sau nu ești pregătit cu treapta de viteză adecvată.
Îmi place?
Da. Asta și datorită faptului că este destul de mare încât să nu arătăm împreună ca ursul de la circ și tricicleta lui roșie… adică așa:
La electronică nu mai vorbim, sistemele din ultimii ani au fost efectiv flawless pour moi, ca să fac o varză lingvistică de nesuportat.
Adică, spus mai puțin pompos, m-a scos ABS-ul din belea de trei ori.
Pentru că dacă mergi cu motoreta prin România e ca atunci când ești însurat… oricât ești de atent, tot te prinde la un moment dat descoperit și te-ai nenorocit.
Cât despre noile displayuri… sunt bine de tot:
Sunt curios, desigur, cum sună muzica. Pe modelul anterior, pentru că sunt mare, mă ataca vântul și peste 100km/h nu prea se auzea cum trebuie.
Dacă asta nouă vine cu un plus de putere RMS, pe mine mă ajută…
Gata, mă opresc aici. Aștept să mă dau cu ea și revin cu info.
Asfalt uscat!
… și dacă nu e uscat, măcar întreg să fie!
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.