1. Aplicație nouă de banking. 2. Cum poți să maltratezi oamenii on-line.

Poster Mobile B@nking1. Aplicație nouă de banking.

Pentru mine băncile înseamnă complicații. Termeni mulți, chestii complicate, formulare alambicate și care dau dureri acute de cap… chestii care-s pentru mine de evitat.

Am fost azi la evenimentul UniCredit Țiriac Bank, eveniment prin care ei au marcat adăugarea a noi funcționalități aplicației de Mobile B@nking, o aplicație care pare rezolvă durerile de cap și încă ceva simptome de felul ăsta…

Ideea e bună, Controleaza-ti banca de pe telefonul mobil pare un concept care prinde ușor, și-i prinde mai ales pe cei ca mine carora băncile și cu tot ce înseamnă ele le par niște lumi complicate și alambicate.

Ce face noua aplicație în plus? te ajută să-ți plătești toate facturile, oriunde te-ai afla, repede și eficient și poți plăti rapid folosind căutările interactive.

Mai mult, poți solicita împrumuturi sau carduri de credit și poți face depozite la termen.

Desigur, aplicația te ajută și să găsești sucursalele băncii și îți poate indica cele mai apropiate bancomate. Normal, în rest ai toate funcționalitățile deja existente…  informatii sold, istoric tranzactii efectuate cu cardul, plati in lei, transfer intre conturile proprii in lei, schimb valutar, informatii despre carduri… și multe altele.

Ce scriu acum este pentru informarea celor interesați, chill că nu încearcă nimeni să-ți vândă nimic. :p

2. Promovarea aplicației este una foarte bine gândită. Ai la dispoziție o variantă prin care tu controlezi banca prin telefonul mobil. Controlezi banca toată, inclusiv angajații ei.

Doar pentru distracție sau pentru că ai ceva polițe de plătit… poți arunca de colo-colo, poți răsturna, turti, vântura, ciufuli și tumefia… deci poți chinui angajații băncii. Ai nevoie doar de un smartphone, de un QR-code reader și de un fir de net.

Se râde, promit! 🙂

Intră aici (www.controlyourbank.ro) și vezi cum stă treaba cu controlul băncii prin telefonul mobil.

Mai jos o vedeți pe Otră cum îi chinuia pe săracii oameni…

Deea Ibacka la butoaneAm primit în ultimele 15 secunde trei mailuri care mă întrebau dacă e post de reclamă. Da, are pub  și e publicat în categoria pentru copiiCe înseamnă reclama la mine pe blog.

 

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Grinch
    • 09.05.2014

    Bun,

    Sunt client Unicredit, sunt in tema si chiar imi doream o astfel de aplicatie asa ca sunt probabil in targetul lor.
    Am descarcat aplicatia dar din pacate nu am token-ul la mine asa ca o sa ma rezum la ce pot sa accesez urmand sa revin cu restul dupa ce ajung acasa si testez mobile banking-ul.

    Iconul aplicatiei este foarte greu de recunoscut, am ceva aplicatii instalate si mi-a fost greu sa recunosc logo-ul bancii iar denumirea in sine ar trebui sa fie mai specifica, „Mobile Banking” e un termen care se aplica si aplicatiei de la ING, OTP etc. Cred ca ar fi fost mai indicat un icon simplu cu sigla cunoscuta, fara „Romania” iar denumirea sa specifice clar ca e Unicredit Mobile Banking fara @ pentru ca nu toti sunt hackeri si nu inteleg ce cool e sa folosesti @ in loc de a.

    Imi place ca foloseste fonturi mari, vizibile pentru utilizatorii mai in varsta insa cred ca se puteau face putin mai mici. Aici e chestie de gusturi 🙂

    Meniul e confuz, Nu pricep de ce icon-ul de setari este prezent pe ecran desi probabil 99% din utilizatori il vor folosi o singura data dupa care vor uita de el (eg. de cate ori pe zi o sa-ti schimbi limba aplicatiei) in timp ce sectiuni ale aplicatiei sunt ascunse si trebuie sa dai swipe pe ecran pana ajungi sa le accesezi. As fi facut un meniu accesibil pe icon, meniu care sa se deschida pe verticala astfel incat sa poti accesa rapid sectiunea dorita iar optiunea de settings ar fi fost ultima (eg. http://img2.mobile-patterns.com/img/320/1366735362459-2013-04-17%2009.24.51.png ) sau as fi folosit un dashboard (eg. http://cdn.oreilly.com/radar/images/posts/0312-design-sprinboard-example.png )

    Valutele sunt ordonate alfanumeric astfel ca va trebui sa dau scroll de fiecare data ca sa vad EUR. Banuiesc ca cei care folosesc EUR, USD si GBP sunt mai multi decat cei pe care ii intereseaza AUD, BGN, CAD, CHF etc.

    Revin dupa ce testez mobile banking-ul si aplicatia de token.

    • Cabral Ibacka
      • 09.05.2014

      Tataie, mulțumesc pentru feedback, aștept cu interes ce ai de spus, mai ales că ai la îndemână vocalubarul și cunoștințele pentru a face o recenzie în amănunt.
      Aștept…

    răspunde-i
  • Cabral Ibacka
    • 08.05.2014

    Nu e de la ce zici tu dar mersi pentru atenționare, am reparat. 🙂

    răspunde-i
  • Cami
    • 08.05.2014

    Pune http:// la linkul de sub „intra aici”, ca nu merge 😉

    răspunde-i
  • Loading...